piątek, 8 kwietnia 2016

wiosennie!


Hej kochani!
W końcu mamy piątek, chociaż pogoda nie będzie nas rozpieszczać przez ten weekend to trzeba się cieszyć wolnymi dniami. Ja niestety całą sobotę i niedzielę spędzę za murami uczelni, ale pociesza mnie to, że od poniedziałku znowu 2 tygodnie wolnego! :)
A Wy jakie macie plany na ten weekend?
 
Wczoraj na spacerze z psem udało mi się zrobić kilka zdjęć, styl znowu bardzo luźny lecz tym razem z dodatkiem koloru! 

bluzka - SinSay / spodnie - Tally Weijl / trampki - Allegro 


sweterek - New Yorker / torebka - H&M


Udanego Piątku!

19 komentarzy:

  1. Bardzo fajna stylizacja , bardzo podobają mi się buty �� mają świetny kolor
    http://izblogmod.cba.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolor jest śliczny, na żywo wygląda jeszcze lepiej! :)

      Usuń
  2. Fajna stylizacja ;)
    Najbardziej podoba mi się torebka *.*
    Zapraszam do siebie : http://strawberry966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super... piękna ♥
    Pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stylizacja! Bardzo ładna bluzka :D
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja. I ta bluzka prześliczna. Bardzo do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz ładny uśmiech! Podoba mi się stylizacja. Tobie też miłego weekendu!

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylizacja ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak już ładnie i zielono u Ciebie :) Stylizacja też mi się podoba.
    Ja niestety weekend spędzę w domu, ponieważ zgubna pogoda (raz ciepło, raz zimno) postanowiła sobie ze mnie zadrwić i na wiosnę zafundowała mi bardzo nieprzyjemne przeziębienie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz :D Wiesz czego mi brakuje? Jakiego chociaż lekkiego koloru na ustach ;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna stylizacja. Bardzo podobają mi się te spodnie.

    modpim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety siedzę sama, bo mąż na służbie...:) Piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjecia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Outfit bardzo fajny! Zdjecia podobaja mi się :) życzę aby weekend na uczelni szybko minął!
    Littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłego dnia :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny post :)

    obserwuję!
    zapraszam do mnie http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Woow, wchodze na tego bloga i pierwsze co przykuwa moją uwagę to wygląd. Jest świetny! Co do posta bardzo podoba mi się ta stylizacja, masz bardzo ładne włosy :)
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz przepiękny uśmiech! Będę tu zaglądać :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    cakesbykejt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię takie wiosenne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze i miłe słowa :)
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.