poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Memories

Hej Kochani!
Mamy taką piękną pogodę za oknem, że wzięło mnie na wspomnienia z ostatnich wakacji. Chyba każdy z nas chciałby już lato, gorące promienie słońca, plaże i morze! Obecnie jestem na poszukiwaniu tegorocznych wakacji i nie mogę się zdecydować czy po raz 4 wybrać Chorwację czy może wybrać się do Bułgarii do Słonecznego Brzegu...
Pomóżcie, co Wy byście wybrali ? Gdzie polecacie wakacje ? 

Pokaże Wam zdjęcia z Chorwacji tamtego roku, byliśmy w małej miejscowości Draśnice - kilka kilometrów za znana Makarska. Były to moje 3 wakacje na Chorwacji, ale po raz pierwszy aż tak upalne! Chcecie powspominać ze mną? A oto zdjęcia...




Kocham Chorwację za piękny krajobraz, któremu nie sposób się oprzeć!

 strój kąpielowy - SinSay



bluzeczka - Bershka

Piękne apartamenty można znaleźć na stronie - crotravel.pl

miłego dnia! :)

22 komentarze:

  1. lato jest pięknie ale ja nie przepadam za upałami 30-35 stopni. Wtedy jest aż za gorąco. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jestem w mieście to faktycznie takie upały są dość uciążliwe, ale jak jesteś na plaży obok woda to jest cudownie! <3

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia! STrasznie ładna ta bluzka z bershki! Super post i blog!

    mery-bloog.blogspot.com - mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia bardzo ładne! Wakacje na pewno były udane! Jednak myślę, że jeśli byłaś w Chorwacji 3 razy to może na odmianę wybierzesz się do Bułgarii?
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie masz rację, dziękuję bardzo :*:)

      Usuń
  4. Jak ja już chce wakacje, za tymi szkolnymi murami to aż się płakać się chce. Swoją drogą masz świetną figure, obserwuje kochana:) :*
    http://julietguliet.blogspot.com/ zapraszam na mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwie się jak teraz jeszcze taka piękna pogoda! Już niedługo i wakaaacje. Dziękuję kochana :*

      Usuń
  5. Chyba niepotrzebnie tu weszłam! Narobiłaś mi ochoty na wyjazd, a niestety teraz boje się gdziekolwiek ruszyć z PL. Też byłam w Chorwacji w tamtym roku, przepięknie tam jest, najgorsze jeżowce ;-). No i pierwszy raz w życiu byłam na prawdę opalona, ale ty przepięknie się opaliłaś, bardzo mi się podoba taki brąz :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne zdjęcia
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjecia :) i opalasz sie na brązowo!! Zazdroszczę:) ja zawsze raczek :P
    Obserwuje i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przypomniałam sobie moje wypady do Chorwacji :) Byłam 3 razy, ale teraz kusi mnie czwarty raz. Gdybym miała wybierać między Bułgarią (nigdy nie byłam, tylko przejazdem), a Chorwacją wybrałabym to drugie ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Chorwacja to piękne miejsce, nigdy nie byłam ale zdjęcia powalają. Hmm.. aż mam ochotę już na wakacje. Myślę, że jeżeli byłaś już w Chorwacji 3 razy postaw na coś nowego ;*
    http://nieczyporowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne zdjęcia. Ja też kocham Chorwację. Byłam tam tak jak Ty 3 razy i mam wielką ochotę wybrać się tam po raz kolejny :D
    Uwielbiam czystą wodę i to że tuż pod powierzchnią, nieopodal brzegu można zobaczyć pływające kolorowe rybki <3 Dodatkowo ciepełko i widoki, to jest to. Tylko jeżowców trochę za dużo :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Boże jak pięknie <3 A Ty kochana masz figurę jak marzenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne widoki! ;) Ja wybrałabym Chorwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja byłam w tym miejscu w Bułgarii, polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam i w Chorwacji (Makarska) i w Bułgarii (2 razy w Złotych Piaskach) i jeśli miałabym wybierać wybrałabym Chorwację, przede wszystkim ze względu na pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie tam, lecz chyba jednak wybrałabym Bułgarię - po opiniach rodziców, którzy jeżdżą tam co roku od kilku lat. Chyba warto zobaczyć coś nowego ;)

    PS: śliczny tatuaż!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze i miłe słowa :)
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.