środa, 6 kwietnia 2016

McArthur - botki


Cześć, cześć wszystkim!
Przez kilka dni pogoda nas rozpieszczała, temperatura bardziej przypominała lato a nie wiosnę, ale przecież nikt nie będzie narzekać! Niestety od dzisiaj jest już pochmurno i dość chłodno. Zapowiadają deszcze i burze... Ale miejmy nadzieje, że nie będzie to długo trwało i szybko wróci do nas cudowna gorąca wiosna!

Wczorajszy spacer skończył się wizytą w sklepach i kupnem kolejnej pary butów. Nie wiem dlaczego, ale kojarzą mi się one z filmem Star Wars :D
sami oceńcie :



Botki typu sneakers - McArthur
dostępne są również w kolorze czarnym

miłego dnia!

25 komentarzy:

  1. Czekam na jakąś stylizację z tymi butami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne buty choć kolor nie mój, ale najważniejsze, że się Tobie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również długo się zastanawiałam nad tym kolorem - ale postanowiłam wprowadzić kilka zmian więc się zdecydowałam :)

      Usuń
  3. Śliczne są te buty! Uwielbiam botki na platformie. :)
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezentują się bardzo fajnie, ale jakoś nie wyobrażam ich sobie na moich nogach :(
    Zapraszam,
    xaniell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo kurcze, robią wrażenie :)
    Obserwuję
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię białe buty :) Fajnie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeboskie! Jaka szkoda, że mam 180cm wzrostu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne buty ;)

    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow na prawdę fajne! :) Chociaż nie wiem czy sama bym takie założyła, ale czekam na jakąś stylizację z nimi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli zrobi się trochę chłodniej będzie z nimi stylizacja. Jednak przy takich temperaturach jakie mamy obecnie wyglądałabym w tych butach trochę niepoważnie :)

      Usuń
  10. Świetny blog :)
    Śliczne zdjęcia :D
    Obserwuje ♥
    Zapraszam do mnie w wolej chwili oliwiafelkel.blogspot.com
    Pozdrawiam Oliwia... <3 :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia! Zapraszamy do nas http://wonderpowerr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie piękne buty:)
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:)
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie piękne buty!
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:)
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. jakoś nie jestem fanem takich butów, ale myślę, że w dobrze dobranej stylizacji będą wyglądać ładnie.

    ❧ Zapraszam na BlondBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem czy to dobrze, ale zakochałam się w tych butach.. Wyglądają jak z przyszłości.. Cena troszkę straszy :)

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze i miłe słowa :)
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.