niedziela, 3 kwietnia 2016

czarno-biały weekend


Hej! Jak Wam mija weekend?
Ja niedługo wybieram się na niedzielny spacer, szkoda byłoby przesiedzieć tak piękny i ciepły dzień w domu. Mam dla Was kilka zdjęć, nie jest ich dużo - ze względu, że nad jeziorem wiał okropny wiatr i było dość chłodno. Wczorajszy outfit jest w stonowanych kolorach - takich jakie lubię najbardziej, czarno-biało-szaro.

Zostawiam Was teraz ze zdjęciami.

kurtka - Stradivarius / sweterek - Pepco / legginsy - Bershka / t-shirt - Bershka / torebka - H&M

Uwielbiam ten popielaty sweterek - kupiłam go w Pepco, więc jak możecie się domyślać - nie wydałam na niego fortuny pieniędzy. Czasem w tym sklepie można trafić na naprawdę bardzo fajne rzeczy - nie tylko ubrania. A Wy co sądzicie na temat takich sklepów?

 okulary pilotki - Allegro / balerinki - Atmosphere




zegarek - DKNY 

torebka - H&M


miłego dnia :*

14 komentarzy:

  1. Piękne masz włosy :) Świetny wiosenny look :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2016/04/hello-spring.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię takie kolory. Podoba mi się. Jesteś śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też tak sądzę Pepco to bardzo tani sklep z fajnymi rzeczami niektóre rzeczy trzymają mi się dłużej od tych kupionych za 2 razy tyle.
    cudowna torebka :)


    KAPCIUSZEK

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne włosy i ładny outfit :)


    http://mvrcelia.blogspot.com/ zapraszam i proszę o opinie w postaci komentarza, gdyż dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety nigdy nie mogę znaleźć ładnych rzeczy w Pepco. :\
    Świetnie dobrany look. :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje świetnego bloga.
    Chętnie podejmę z Tobą współpracę.
    Proszę o kontakt na maila:
    info@paywin.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny zestaw :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylówka! A co do Pepco to często tam znajduję ubrania z metką Zary czy New Looka. Nie wiem na jakiej zasadzie to działa ale nie narzekam jeśli mogę kupić coś -90% taniej. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz przepiękny uśmiech, aż miło popatrzeć :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    cakesbykejt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz cudowny uśmiech! :) Stylizacja jak najbardziej na tak. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze i miłe słowa :)
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.