poniedziałek, 28 marca 2016

włosy - moja obsesja!


Jak Wam mija tak piękny słoneczny dzień? W końcu przyszła prawdziwa wiosna!
Dzisiaj wstawię porównanie długości moich włosów, jak wyglądały w czerwcu 2015 a jak wyglądają teraz. Zaczęłam mieć świra na punkcie swoich włosów po tym jak pewnego dnia chyba w 2014r po ściąganiu koloru z czarnego wypaliło mi pół włosów i musiałam ściąć je do ramion.... 
Pierwsze wrażenie MASAKRA!

Od razu przeszukałam całe Allegro wszerz i wzdłuż aby znaleźć dobrej jakości doczepy. Udało się, jednak nie wystarczyło mi to, gdy je ściągałam znów widziałam te popalone kłaki. Więc zostałam maniaczką wszelkich olejów do włosów, odżywek, wcierek, tabletek etc. Stosowałam wszystko co się dało i pomogło! Wiadomo, że efekty nie były widoczne od razu, wymaga to wielkiej cierpliwości.

Wieczorem napiszę co stosowałam, jak to wyglądało, co pomogło i co mogę Wam polecić :)

Miłego dnia! :*


1 komentarz:

  1. Masz piękne włosy!:)
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze i miłe słowa :)
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.