środa, 30 marca 2016

Trampki BIG STAR


Dzień dobry! Jakie plany macie na tak pięknie rozpoczęty dzień?
Słońce już wysoko, robi się coraz cieplej! Ja niedługo uciekam na zdjęcia dla Was na bloga.

Dzisiaj pokaże Wam, co udało mi się upolować w ostatni dzień otwarcia sklepów przed świętami,
polecam sklep szuzszop.pl posiadają oni w ofercie szeroką gamę obuwia damskiego i męskiego. Większość kolekcji stanowią międzynarodowe marki. Często można trafić na mega promocje!
W Krakowie ten sklep można znaleźć w Centrum Handlowym Factory.


białe trampki firmy Big Star - lekkie i bardzo wygodne!


 I również trampki w kolorze łososiowym na koturnie firmy Big Star - dostępne są inne kolory
(biały,popielaty,granatowy i czarny)
Te same trampki można też znaleźć na answear.com

I jak Wam się podobają?
miłego dnia :*

6 komentarzy:

  1. Great post hun! So stunning.

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne trampki, jednak ja gustuje w innych modelach ale przecież każdy nosi to co lubi! Ciekawy wpis ;)

    http://poprostu-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Są naprawdę ładne, ale tak szczerze wolę inne marki :)
    Oczywiście każdy ma swój gust :)

    Pozdrawiam!

    www.livandgadula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super trampki, te różowe skradły moje serce :D

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są! Chyba muszę też takie upolować :D
    Obserwuję :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze i miłe słowa :)
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.