wtorek, 29 marca 2016

Pielęgnacja moich włosów


Czeeeść !
 Miałam napisać wczoraj wieczorem, ale niestety brakło mi czasu. Dzisiaj opiszę co stosowałam na włosy, jakich używałam szamponów, olejów, wcierek etc. 

Zacznijmy może od szamponu - pierwszy szampon jaki używałam był to Babydream Szampon dla dzieci, jako że moje włosy były strasznie zniszczone a szampon ten nie posiada SLS, przez pierwsze dwa mycia włosów, nie mogłam ich rozczesać, były sztywne. Jednak ważne jest to aby używać szamponów bez SLS jeśli chce się później stosować różne oleje. Jak wiadomo szampony z SLS utrudniają dostęp substancji odżywczych wgłąb włosa.
W późniejszym czasie były również inne szampony, które mogę szczerze polecić.

 

Babydream- Rossman / Aletrra - Rossman / Green Pharmacy - KLIK


Obecnie używam szamponów wraz z odżywka i maską, które też spełniają moje oczekiwania i są godne polecenia:

 maska Crema al Latte - HEBE / szampon Argan Kallos - HEBE / maska Argan Kallos - HEBE
dostępne są też w sklepach fryzjerskich lub
można również zamówić przez sklep internetowy shopalike.pl    ezebra.pl
 Szampony i odżywki firmy Balea kupowałam w Wiedniu w drogerii DM, ale widziałam że są również dostępne w drogerii Kosmyk, lub można znaleźć tą firmę na stronie bioema.pl

.......................................................

Przejdźmy do olejowania włosów, używałam olejku rycynowego w połączeniu z olejem kokosowym zakupionym w drogerii internetowej Helfy ( sam olejek rycynowy może powodować wysuszenie skóry głowy, oraz włosów , natomiast z olejem kokosowym należy ostrożnie się obchodzić, ze względu że nie każdy włos będzie go tolerować. W moim przypadku sprawdził się idealnie )
Na podium znalazł się również znany olejek do masażu firmy Alterra. Używałam wersji Migdał i Papaja ze względu na to, że w jego składzie znajdują się takie oleje jak :
OLEJ Z NASION SOI, OLEJ RYCYNOWY, OLEJ ZE SŁODKICH MIGDAŁÓW, OLEJ Z KIEŁKÓW KUKURYDZY, OLEJ SEZAMOWY, OLEJ Z KIEŁKÓW PSZENICY

Sprawdził się równie dobrze jak połączenie olejów powyżej, szczerze polecam i do tego zapach jest cudowny.


olejek Alterra - Rossman / olej kokosowy KTC - helfy.pl / olej rycynowy - Apteki
Jakiś czas temu olej kokosowy pojawił się również w Biedronkach.

...............................................

Dodatkowo używałam wcierki do włosów firmy Jantar, pobudza ona cebulki włosów przez co szybciej rosną. Stosowałam tabletki Calcium Pantothenicum, piłam dużo herbaty z pokrzywy (2-3 razy dziennie ) oraz robiłam masaż głowy tzw. ubijaczką :)



odżywka Jantar - apteka,rossman / tabletki Calcium - apteka / pokrzywa - każdy sklep, apteka / masażer - vitolog.pl

.............................................

Do dnia dzisiejszego stosuje jedwabie do włosów różnych firm, lecz te co mam teraz super się sprawdzają i jestem zadowolona.
 Spray dodający objętość Marion, jedwab nawilżający i jedwab z olejkiem arganowym -d24h.pl i ezebra.pl
jedwab Advance Techniques - Avon / olejek Arganowy Orofluido - parfems.pl


oraz niezawodne szczotki do włosów
pierwsza z włosia dzika - Rossman i znana Tangle Teezer - HEBE lub iperfumy.pl


mileeegooo dnia :*

5 komentarzy:

  1. ostatnio moje włosy często mają styczność z lokówką i prostownicą! :) bardzo pomocny post i muszę kupić szczotką z włosia dzika ! widać że fajna ponieważ tabgle teezer już mam :)
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja odstawiłam lokówkę i prostownicę przez ten okres regeneracji, używałam tylko suszarki :)

      Usuń
  2. Uwielbiam TT! Posiadam różowo niebieski, jestem nim zachwycona i planuję kupić wersję kompaktową w owieczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Także posiadam szczotkę TT i nie wyobrażam sobie bez niej życia *.* A co do pielęgnacji włosów używam podobnych kosmetyków :)
    Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam maskę Kallos Crema al Latte, recenzja na moim blogu. Bardzo lubię Kurację z olejkiem arganowym Marion :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze i miłe słowa :)
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.