niedziela, 27 marca 2016

GOLDEN ROSE - mój faworyt wśród lakierów

Hej wszystkim!
Zacznijmy od tego, że jest to mój pierwszy blog. W sumie nie pierwszy bo kilkanaście lat temu prowadziłam już bloga, ale był to blog poświęcony ulubionemu wtedy zespołowi muzycznemu. W związku z czym - bardzo proszę o wyrozumiałość ! :)

Blog będzie o wszystkim i o niczym, w sumie to jeszcze nie wiem dokładnie co będę tutaj zamieszczać. Myślę, że mogą pojawić się moje stylizacje, nowości w mojej szafie ubrań, kosmetyków itp. Opowiem może o mojej przygodzie którą dopiero zaczynam - DIETA. Nie taką, że chcę schudnąć lecz przeciwnie PRZYTYĆ! Co jak się okazuje jest dość ciężkie, myślę, że podobnie jak odchudzanie :)
Mam nadzieję, że zainteresuje was mój blog i zapraszam do przeglądania postów ! :*

.................................................................

#GoldenRose
tutaj znajdziecie wszelkie informacje o tej firmie, chociaż większość z Was na pewno ją zna.
----- > KLIK 
Dzisiaj o moich ulubionych lakierach do paznokci z firmy Golden Rose.
Bardzo mnie to cieszy, że firma ciągle wprowadza nowości do swojego asortymentu. A moja kolekcja lakierów wciąż się powiększa.
Niedawno zakupiłam nowe kolory, oraz Top Coat MATT i Prodigy Gel.



czerwony - 51 / szary - 87

fiolet - 27 


Piękny odcień fioletu, pokryłam Matte Top Coat



Matte Top Coat idealnie pokrywa każdy lakier, obawiałam się że schnięcie tego Topa będzie ciągnęło się w nieskończoność. Ku mojemu zdziwieniu paznokcie były suche po ok. 5 minutach.
Nie trzeba teraz kupować miliona matowych kolorów wystarczy ten jeden lakier i każdy kolor stanie się matowy!



Pojawił się również u mnie ten lakier Prodigy Gel, jeszcze go nie stosowałam, ale z różnych opini słyszałam, że również rewelacyjnie się sprawdza. Już niedługo pewnie przetestuje :)


W sumie na dzisiaj to tyle, do zobaczenia niedługo! :)

Miłej nocy :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarze i miłe słowa :)
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.